Program: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Programul SME Fund 2025

75% din suma investită în taxele de înregistrare, este rambursabilă

Începând cu data de 3 februarie 2025, Oficiul UE a redeschis programul de acordare a sprijinului societăților prin programul SME Fund, oferind o rambursare de 75% din taxele de înregistrare a mărcilor, în limita a 700 de euro/companie.

Această inițiativă a fost pusă în practică pentru a ajuta antreprenorii să-și protejeze mărcile la costuri reduse, pentru a sprijini astfel dezvoltarea proprietății intelectuale si a stimula inovația și concurența pe piață. 

Dacă ai nevoie de ajutor pentru obținerea acestei rambursări, MarcaPro îți oferă consultanță gratuită și gestionează întregul proces pentru tine! Nu rata șansa de a-ți proteja brandul cu un cost minim!

programul sme fund 2025

Ce documente sunt necesare pentru programul SME Fund 2025?

Copie CUI/Certificat T.V.A. societate

Este necesar pentru identificarea companiei și a obiectului de activitate al acesteia, în prealabil pentru verificarea disponibilității mărcii.

Extras de cont emis de bancă

Detalii necesare: Numele și sigla băncii pentru a identifica sursa documentului, numele societății ca titular al contului, numărul IBAN complet cu codul țării și codul BIC/SWIFT.

De ce să alegi MarcaPro?

Pentru că îți luăm de pe cap toată treaba aceasta! Nu trebuie să pierzi timp sau să te îngrijorezi cu privire la proceduri legislative și birocratice. Ne ocupăm de tot – de la verificarea riscurilor, alegerea claselor potrivite și depunerea cererii, apărarea în caz de litigii, până la monitorizarea și protejarea continuă a mărcii tale.

Ai muncit pentru afacerea ta. Asigură-te că rămâne a ta. Cu MarcaPro, brandul tău este pe mâini bune!

Completeză formularul, iar un consilier din echipa MarcaPro te va contacta. Dacă preferi, poți să ne scrii pe e-mail, WhatsApp sau să ne contactezi direct la telefon – suntem aici pentru tine!

📧 Email: contact@marcapro.ro

📞 Telefon: +40 727.357.227

Întrebări frecvente - Programul SME Fund 2025

Toate IMM-urile sunt eligibile pentru a depune o cerere de subvenție.

75% din taxele oficiale pentru înregistrarea mărci la OSIM, oficiul UE sau internațional, în limita a 700 euro per societate.

Durata de obținere a voucherului este de aproximativ 2 săptămâni de la depunerea cererii către oficiul UE. Iar rambursarea a 75% din taxe se va face direct in contul firmei în aproximativ 1-2 luni de la depunerea și achitarea mărcii.

Nu, rambursarea este disponibilă doar pentru noile cereri de înregistrare depuse după obținerea voucherului SME.

MarcaPro întocmește și depune toată documentația necesară. Se ocupă integral de dosarul de accesare a fondurilor, fără costuri suplimentare. La final, vei primi banii direct in contul indicat.  

Contactează echipa MarcaPro pentru înregistrarea mărcii prin oricare din modalitățile de comunicare puse la dispoziție și vei primi suport și în accesarea fondurilor UE. 

ETAPELE ÎNREGISTRĂRII UNEI MĂRCI ALĂTURI DE NOI

01

Consultanță personalizată

Oferim consultanța necesară pentru a înțelege afacerea ta, și pentru a alege strategia corectă pentru înregistrarea și protejarea mărcii.

02

Verificarea prealabilă

Efectuăm o cercetare prealabilă pentru a identifica factorii de risc și pentru a verifica dacă denumirea mărcii tale este disponibilă pentru înregistrare.

03

Depunerea cererii și monitorizarea

Pregătim documentația, depunem cererea de înregistrare a mărcii la oficiul competent și urmărim evoluția dosarului pe parcursul procedurii.

04

Transmiterea certificatului

După finalizarea procedurii și înregistrarea mărcii, echipa MarcaPro va primi certificatul de înregistrare a mărcii, și îl vi-l transmitem oriunde în țară.

MARCAPRO

Partenerul de încredere pentru protejarea afacerii tale!

Clienții MarcaPro apreciază profesionalismul, promptitudinea și eficiența echipei noastre. 

Valoare comercială

Înregistrând marca ta cu MarcaPro, vei transforma identitatea afacerii într-un activ valoros, care consolidează relația cu clienții prin recunoașterea pe piață.

Protecție legală

Beneficiezi de protecție legală robustă, ce asigură exclusivitatea și integritatea mărcii tale atât pe plan național, cât și internațional, având un avantaj competitiv de durată.

PRINTRE BENEFICIILE MARCAPRO

100% ONLINE

Procesul de protejare a proprietății intelectuale a afacerii tale, se poate gestiona online. Noi ne ocupăm de toată procedura, fără a fi necesar să te deplasezi la sediul nostru sau la alte instituții.

DOSAR RAPID

Echipa MarcaPro este promptă și se focusează pe accelerarea procesului de înregistrare, beneficiind de un dosar rapid, elaborat prin proceduri optimizate și o organizare eficientă.

VERIFICARE COMPLETĂ

Efectuăm o verificare completă, analizând în detaliu fiecare element din dosar și asigurând conformitatea cu toate cerințele legale, pentru a garanta că marca ta este protejată în mod corespunzător.